Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jaimy Pupping - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jaimy Pupping - WaarBenJij.nu

Schiphol

Blijf op de hoogte en volg Jaimy

09 November 2015 | Nederland, Schiphol

Ik hou jullie op de hoogte van m'n avontuur zodra ik internet heb!! Veel plezier in het koude kikkerlandje, I'm off to South Africa ✌

  • 09 November 2015 - 16:41

    Ton Van Hest:

    Heel erg leuk van je te horen. Heb een goede reis en veel plezier. Erg benieuwd naar je avonturen.

    Pas goed op jezelf.

    Veel liefs,
    je Opa


  • 09 November 2015 - 19:17

    Oma Hoentjen:

    Je ziet me niet, maar ik zit naast je in het vliegtuig en kijk door het raampje in het donker naar buiten.
    Ben misschien net zo opgewonden als jij. Wat een avontuur zo in je eentje op stap. Ik wens je een heel goede vlotte reis. Zie uit naar je volgende bericht.
    Liefs.

    Oma en Steven

  • 10 November 2015 - 07:34

    Joliene:

    Heeel veel plezier Jai!!
    Geniet ervan! Kijk uit naar al je foto's en verslagen :)

    Xxxxx
    Joliene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaimy

Actief sinds 21 Okt. 2015
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 7043

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 21 December 2015

Vrijwilligerswerk Zuid-Afrika

Landen bezocht: